Tyto trendy chtějí kopírovat nebo alespoň následovat i provozovatelé out-of-home nosičů. Zatímco v posledním roce došlo opět ke snížení počtu klasických billboardů u většiny velkých společností venkovní reklamy (viz tabulka v části věnované plánům provozovatelů), tzv. nová média avizovala přírůstky.
Pokračovala především parcelace ještě nerozdělené části indoorového koláče u tabákové reklamy v místech prodeje, zejména v trafikách a prodejnách tisku. Přestože se podle některých odhadů do těchto lokalit dostane sotva čtvrtina peněz určených ještě před rokem na venkovní prezentaci, je to představa více než lákavá. V hledáčku zůstaly i restaurace a bary, větší pozornosti se dostalo i čekárnám ve zdravotnických zařízeních. Více se indooru bude věnovat extra M&M Indoor, které vyjde začátkem května.
Na následujících stránkách přinášíme vesměs tipy na zajímavé outdoorové příležitosti, např. reklamu na horách trochu jinak, kreativní záležitosti okolo nás a neodpustíme si ani odlehčení v podobě pohledu na fungování „venkovní reklamy“ v exotické cizině.
LIDEM V PATÁCH. V rytmu nákupní a zábavní „turistiky“ se bude vyvíjet out- a indoorová reklama i v tomto roce.