Kde hledat šance?

29. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Tyto trendy chtějí kopírovat nebo alespoň následovat i provozovatelé out-of-home nosičů. Zatímco v posledním roce došlo opět ke snížení počtu klasických billboardů u většiny velkých společností venkovní reklamy (viz tabulka v části věnované plánům provozovatelů), tzv. nová média avizovala přírůstky.
Pokračovala především parcelace ještě nerozdělené části indoorového koláče u tabákové reklamy v místech prodeje, zejména v trafikách a prodejnách tisku. Přestože se podle některých odhadů do těchto lokalit dostane sotva čtvrtina peněz určených ještě před rokem na venkovní prezentaci, je to představa více než lákavá. V hledáčku zůstaly i restaurace a bary, větší pozornosti se dostalo i čekárnám ve zdravotnických zařízeních. Více se indooru bude věnovat extra M&M Indoor, které vyjde začátkem května.
Na následujících stránkách přinášíme vesměs tipy na zajímavé outdoorové příležitosti, např. reklamu na horách trochu jinak, kreativní záležitosti okolo nás a neodpustíme si ani odlehčení v podobě pohledu na fungování „venkovní reklamy“ v exotické cizině.


p14obr_nákup.centrum.jpg ()
LIDEM V PATÁCH. V rytmu nákupní a zábavní „turistiky“ se bude vyvíjet out- a indoorová reklama i v tomto roce.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.