Téměř třetina všech školáků ve Spojených státech sleduje při domácích úkolech televizi, surfuje po internetu, nebo telefonuje. Vyplývá to z nejnovější studie rodinné nadace Henryho J. Kaisera, podle níž se u mladých mezi osmi a 18 lety stále zvyšuje čas strávený s médii.
Roste především současné sledování několika médií najednou. V průměru tráví mládež od osmi do 18 let u médií 6,5 hodiny denně, ve skutečnosti to ale musí být přepočítáno na 8,5 hodiny, protože děti často činnost s médii kumulují. Například sledují televizi a přitom píší esemesky, nebo surfují po internetu. Počet dětí, které se věnují takto kumulované činnosti, stoupl podle studie na 26 procent oproti 16 procentům v roce 1999.
Největší vzestup používání zaznamenaly od roku 1999 videohry z 26 na 49 minut denně a používání počítače z 27 na 62 minut. Na 68 procent dětí má ve svém pokoji vlastní televizor, 54 procent videorekordér nebo přehrávač DVD. U 63 procent rodin běží během společného jídla televize.
Během průzkumu, který se vztahuje na období 1999 až 2004, vyšla nadace z odpovědí více než 2000 dětí uvedených věkových kategorií.*
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?