Jen dva prstíky strčíme…

21. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zadavatelé reklamy, máte dojem, že vaše prezentace je stále ještě příliš out-of-home? Řešení v podobě nabídky ploch ve vlastním bytě nabízí podnikavý obyvatel české metropole. Seriózně míněná nabídka s paušální cenou jedné koruny za cm2 prostoru na dobu jednoho roku (+ příplatek 20 % z celkové ceny za umístění ve výši očí) staví na širokém spektru nosičů od domovních dveří přes hrnky až po prkénko na WC. Vedle dvou dospělých a dítěte očekávaného v létě spadají do cílové skupiny konzumentů komerčních sdělení i dočasné návštěvy ve věku od 25 do 60 let.


06obr_pokoj.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.