IKEA zkonsoliduje mediální rozpočet

7. 3. 2005 08:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Švédský výrobce nábytku IKEA přehodnotí svůj globální mediální rozpočet s cílem zúžit počet agentur, které se o plánování a nákup médií starají. Ze současných 14 by na konci měly zbýt pouze tři agentury. Velkou část trhů
východní Evropy (např. Polsko, Maďarsko) spravuje Starcom, v České republice to je ale agentura MindShare, která je také mezi uchazeči o globální rozpočet IKEA. Výběr mediálních agentur totiž doposud probíhal na úrovni
jednotlivých zemí.

-luc-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.