HN s novou přílohou

14. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Economia začne od dubna vydávat novou lifestylovou magazínovou přílohu Proč ne?!, která bude zdarma vkládaná do Hospodářských novin. Příloha bude vycházet na křídovém papíře a její první číslo se představí 7. dubna v nákladu 80 tis. výtisků. Určená je především vlivným lidem z vyšších příjmových skupin. „HN stále silněji zasahují špičkovou čtenářskou obec lidí, kteří mají vysoké nároky na životní styl, a tato příloha bude určená právě jim,“ přiblížil šéfredaktor HN Roman Gallo. Zaměření a polygafické kvalitě přílohy bude odpovídat i orientace na luxusní inzertní klienty.

02_Proc_ne.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.