GTS Novera si vybral Publicis

21. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: GTS Novera si vybral Publicis
Reklamní agentura Publicis se bude podílet na komunikační strategii pro novou značku GTS Novera. Telekomunikační společnost, která se stala rovnocenným konkurentem Českého Telecomu, vznikla sloučením dvou největších alternativních operátorů: AliateluGTS Czech. Výběrového řízení se zúčastnily ještě agentury Fabrika, H. S. Leones, Mark/BBDO a TBWAPraha. „Publicis nás přesvědčil především komplexním návrhem spolupráce při zavádění a podpoře nové značky jako přímé konkurence Českému Telecomu,“ hodnotí volbu nová marketingová ředitelka Tereza Vránková. Podle TNS A-Connect loni GTS a Aliatel dohromady utratily v médiích přes 35 mil. Kč, z toho přes 33 mil. v tisku.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.