TITULEK: GTS Novera si vybral Publicis
Reklamní agentura Publicis se bude podílet na komunikační strategii pro novou značku GTS Novera. Telekomunikační společnost, která se stala rovnocenným konkurentem Českého Telecomu, vznikla sloučením dvou největších alternativních operátorů: Aliatelu s GTS Czech. Výběrového řízení se zúčastnily ještě agentury Fabrika, H. S. Leones, Mark/BBDO a TBWAPraha. „Publicis nás přesvědčil především komplexním návrhem spolupráce při zavádění a podpoře nové značky jako přímé konkurence Českému Telecomu,“ hodnotí volbu nová marketingová ředitelka Tereza Vránková. Podle TNS A-Connect loni GTS a Aliatel dohromady utratily v médiích přes 35 mil. Kč, z toho přes 33 mil. v tisku.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).