Spojení s rockem podpoříme i v hospodách
S klasickou „rockovou“ značkou Gambrinus budou v nadcházející letní sezóně spojeny tradiční festivaly Noc plná hvězd, Benátská noc a nově také Trutnov. Gambrinus podpoří turné skupiny Kabát a koncerty Tří sester, stejně jako řadu menších akcí, zejména ve svých tradičních regionech (například západní Čechy). Na podporu tohoto spojení začneme distribuovat do hospod pivní tácky s rockovými motivy a s pozvánkami na festivaly. Přínos tohoto spojení a těchto aktivit pro značku vidíme jak ve zvýšení povědomí o ní, tak do jisté míry i v obchodních výsledcích.
Nejen Gambrinus
S výjimkou značky Radegast, která se soustřeďuje spíše na významné regionální akce různých žánrů na severní Moravě, mají všechny značky z portfolia Plzeňského Prazdroje ve svém marketingovém mixu sponzoring vyhraněného směru populární hudby. Pilsner Urquell je partnerem koncertů největších zahraničních hvězd v České republice: letos například Marka Knopflera nebo Duran Duran. Velkopopovický Kozel je dlouhodobě spojen s žánrem folk a country, letos se už podruhé rozběhne velkoryse pojatý projekt více než desítky open-air festivalů po celé ČR: Folk a country léto s Kozlem. A na závěr ještě jednou Radegast: nealkoholické pivo Birell pomáhá hasit žízeň návštěvníků festivalu Mezi ploty, kde je podávání alkoholických nápojů zakázáno.
manažer komunikace a tiskový mluvčí
Plzeňského Prazdroje
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).