Gambrinus je rockový

29. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

10obr_Bechtin_Prazdroj.jpg ()I když se to tak na první pohled může zdát, o žádné přetahování mezi různými firmami tady nejde. Ve vysoce konkurenčním prostředí volného trhu přece nelze dosáhnout jakéhosi monopolu na všechno, co souvisí s určitým jevem. Prostor je pro všechny a je dostatečně velký. Navíc sponzoring je výdajovou položkou a výdaje se musejí posuzovat velmi pečlivě, což naše firma vždy dělá: Každou akci, kterou podporujeme, hodnotíme z několika hledisek a výsledné rozhodnutí je komplexem mnoha úvah. To platí beze zbytku i o spolupráci značky Gambrinus například s festivalem Rock for People, který se letos koná s jiným sponzorem (Staropramen, pozn. red.).

Spojení s rockem podpoříme i v hospodách
S klasickou „rockovou“ značkou Gambrinus budou v nadcházející letní sezóně spojeny tradiční festivaly Noc plná hvězd, Benátská noc a nově také Trutnov. Gambrinus podpoří turné skupiny Kabát a koncerty Tří sester, stejně jako řadu menších akcí, zejména ve svých tradičních regionech (například západní Čechy). Na podporu tohoto spojení začneme distribuovat do hospod pivní tácky s rockovými motivy a s pozvánkami na festivaly. Přínos tohoto spojení a těchto aktivit pro značku vidíme jak ve zvýšení povědomí o ní, tak do jisté míry i v obchodních výsledcích.

Nejen Gambrinus
S výjimkou značky Radegast, která se soustřeďuje spíše na významné regionální akce různých žánrů na severní Moravě, mají všechny značky z portfolia Plzeňského Prazdroje ve svém marketingovém mixu sponzoring vyhraněného směru populární hudby. Pilsner Urquell je partnerem koncertů největších zahraničních hvězd v České republice: letos například Marka Knopflera nebo Duran Duran. Velkopopovický Kozel je dlouhodobě spojen s žánrem folk a country, letos se už podruhé rozběhne velkoryse pojatý projekt více než desítky open-air festivalů po celé ČR: Folk a country léto s Kozlem. A na závěr ještě jednou Radegast: nealkoholické pivo Birell pomáhá hasit žízeň návštěvníků festivalu Mezi ploty, kde je podávání alkoholických nápojů zakázáno.

manažer komunikace a tiskový mluvčí
Plzeňského Prazdroje

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.