Fortuna znásobí reklamní výdaje, přiblíží se Tipsportu a Sazce

10. 3. 2005 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Sázková společnost Fortuna se chystá pod novým majitelem Pentou znásobit roční výdaje na propagaci na částku převyšující 30 milionů korun. Reklamní částky v desítkách milionů korun vynakládají na hazardním trhu pouze Tipsport a Sazka, vyplývá z informací ČTK.
Celkový letošní rozpočet Fortuny ještě není stanoven, ale bude se pohybovat určitě nad 30milionovou hranicí, uvedl mluvčí Fortuny Radek Šilhan. Podle týdeníku Strategie mělo loni jít jen o asi sedm milionů korun. Fortuna se přitom soustředila na venkovní kampaně, což by se mělo změnit.
„Plánujeme spolupráci s tiskem a velmi výrazné zvýšení cen do našich klubových soutěží, stejně tak jako spolupráci s fotbalem a hokejem,“ řekl Šilhan.
Penta získala dvojku tuzemského trhu kurzového sázení Fortunu od Michala Horáčka a jeho společníků koncem loňského roku. Smlouva, na jejímž základě se skupina Penta stane v prvním letošním pololetí stoprocentním majitelem akcií, byla podepsána v prosinci.
Lídr kurzového sázení Tipsport vynaložil loni na reklamní aktivity několik desítek milionů korun, nejvíce na pozici generálního sponzora elitní hokejové soutěže. Upřesnit částku s poukazem na smluvní ujednání mluvčí Tipsportu Lubomír Ježek odmítl. Objem reklamních prostředků na rok 2005 neměl Tipsport určený, mj. i z toho důvodu, že mu vyprší smlouva na extraligu. O prodloužení se nyní jedná.
Sazka, vedoucí loterijní firma nabízející i kurzové sázky, reklamní částky nezveřejňuje. „Je to výrazně více než Tipsport či plán Fortuny,“ řekl mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund. Nákladné je dle něj vysílání losování na třech celoplošných televizních stanicích. Deník Mladá fronta Dnes zahrnul Sazku mezi deset loni nejpropagovanějších značek.
Reklamní činnost však Sazka utlumuje. „O růstu reklamního rozpočtu neuvažujeme. Naopak, v několika posledních letech se náklady společnosti na reklamu trvale snižují,“ řekl mluvčí s tím, že podpora bude zaměřená přímo na produkty, zejména číselné a okamžité loterie.
Prostředky na propagaci tají i holding Synot, který má prostřednictvím Synot Lotto silné zastoupení na trhu hracích přístrojů a jeho Synot Tip se snaží získat větší podíl v odvětví kurzových sázek. „Celkové náklady budou srovnatelné s loňským rokem,“ uvedla mluvčí holdingu Vladimíra Pavlíčková.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení