Sázková kancelář Fortuna hledá agenturu, jež by pro ni zajišťovala kreativní, strategické a mediální služby. Do výběrového řízení byly pozvány reklamní agentury BI Praha/Red Cell, Young & Rubicam a Tanagra a agentury zaměřené na sportovní marketing IMA Production a Sport Bohemia. Spolupráce s vítěznou agenturou, jejíž jméno by mělo být oznámeno do konce března, má posílit postavení značky Fortuna na trhu, a to zejména proti největší konkurenci, sázkové kanceláři Tipsport, jež je sponzorem hokejové extraligy. V roce 2004 investovala Fortuna podle monitoringu TNS A-Connect do nákupu reklamní plochy v médiích přes 6,5 mil. korun, z toho drtivá většina připadla na venkovní reklamu. Fortuna je nejstarší soukromou sázkovou kanceláří. Na přelomu roku odkoupila majoritní podíl od zakladatelů v čele s textařem Michalem Horáčkem slovenská investiční skupina Penta Finance.
-Jindřich Jirásek-