Fortuna vypsala tendr na komunikaci

7. 3. 2005 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Sázková kancelář Fortuna hledá agenturu, jež by pro ni zajišťovala kreativní, strategické a mediální služby. Do výběrového řízení byly pozvány reklamní agentury BI Praha/Red Cell, Young & Rubicam a Tanagra a agentury zaměřené na sportovní marketing IMA Production a Sport Bohemia. Spolupráce s vítěznou agenturou, jejíž jméno by mělo být oznámeno do konce března, má posílit postavení značky Fortuna na trhu, a to zejména proti největší konkurenci, sázkové kanceláři Tipsport, jež je sponzorem hokejové extraligy. V roce 2004 investovala Fortuna podle monitoringu TNS A-Connect do nákupu reklamní plochy v médiích přes 6,5 mil. korun, z toho drtivá většina připadla na venkovní reklamu. Fortuna je nejstarší soukromou sázkovou kanceláří. Na přelomu roku odkoupila majoritní podíl od zakladatelů v čele s textařem Michalem Horáčkem slovenská investiční skupina Penta Finance.

-Jindřich Jirásek-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.