Telekomunikační firma Czech On Line otevřela v Praze na Žižkově zákaznické centrum spojené s prodejnou. Firma je tak zřejmě prvním alternativním operátorem, který bude služby nabízet ve vlastním obchodě. Konkurence většinou sází na prodej služeb v supermarketech, přes partnery, telefonicky nebo přes internet.
Kontaktní zákaznické centrum bude sloužit jako informační a poradenské centrum, kde zákazníci získají veškeré informace a odborné rady týkající se telekomunikačních služeb poskytovaných pod značkami Czech On Line i Volný. V prodejně mohou zákazníci koupit všechny služby včetně koncových zařízení.
Vlastní prodejní místa mají například mobilní operátoři nebo dominantní Český Telecom, který má ve větších městech síť prodejen Telepoint.
Czech On Line je od roku 2000 stoprocentní dceřinou společností největšího rakouského operátora Telekom Austria. Společnost poskytuje podnikům i domácnostem internetové a hlasové služby. Se zhruba třetinovým podílem je společnost největším poskytovatelem vytáčeného připojení v ČR.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?