ČSOB už nehledá auditora

29. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: ČSOB už nehledá auditora
Skupina ČSOB zrušila poptávkové řízení na dodavatele nezávislého mediálního auditu. Jako důvod uvedla nízký počet předložených kvalitních nabídek. V únoru finanční skupina hledala dodavatele auditu své mediální agentury Vizeum. Oslovila i konkurenční mediální agentury (účast v řízení přijala Médea), což vysvětlila nedostatečným množstvím auditorských firem na českém trhu. Ředitel Media Strategy Jaroslav Kovařík se naopak pro M&M vyjádřil, že jeho společnost, specializující se na mediální audit, se odmítla řízení zúčastnit, neboť jej od začátku považovala za netransparentní. Kauzou se na svém zasedání zabývaly i mediální agentury sdružené v Asociaci komunikačních agentur. Ty nesouhlasí s tím, aby jedna mediální agentura kontrolovala druhou a měla tak přístup k interním informacím konkurence.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.