CME získá od Kršáka celý jeho podíl v CET 21

2. 3. 2005 16:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká mediální společnost Central Europen Media Enterprises (CME) se dohodla s menšinovým vlastníkem společnosti CET 21 Peterem Kršákem, že od něj převezme celý jeho podíl. Součástí dohody je rovněž urovnání sporu, který spolu oba subjekty vedly. CME to oznámila v tiskové zprávě. Transakci ale musí ještě schválit Rada pro rozhlasové a televizní vysílání.
Společnost CET 21 vlastní vysílací licenci k provozování televizní stanice Nova, a jakmile CME získá Kršákův podíl, vzroste její ekonomický vliv v Nově z nynějších asi 56 procent na zhruba 85 procent.
CME získala původní kontrolní podíl v Nově koncem loňského roku od společnosti PPF. Američané očekávají, že akvizici všech subjektů kolem TV Nova od PPF dokončí ve druhém čtvrtletí tohoto roku.
Celková investice CME do akvizice skupiny TV Nova nebude převzetím Kršákova podílu nijak ovlivněna. Kršák vlastní v CET 21 asi 16,67 procenta akcií, ale kupní cena, umožňující CME získat podíl v TV Nova od PPF, bude snížena o částku, která bude Kršákovi vyplacena.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.