Clouseau pojede ve Smartu

7. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

04obr_smart.jpg ()


Kultovní postava inspektora Jacquese Clouseaua v podání herce Steve Martina se ještě v tomto roce vrátí na plátna kin. V novém pokračování populární filmové série Růžový panter bude ztřeštěný policista za pomoci svého společníka Pontona (Jean Reno) vyšetřovat vraždu známého fotbalového trenéra a zmizení populárního šperku – Růžového pantera. V duchu bláznivých dílů s hercem Peterem Sellersem by měl být i drobný productplacementový výstřelek, který snad diváci prominou. Automobilové honičky absolvuje nový Clouseau ve služebním voze Smart fortwo. „Oba mají charakter, jsou takříkajíc tváří v davu,“ hledá podobnost mezi inspektorem a autem obchodní ředitel oddělení Marketing & Sales Smartu Anders Sundt Jensen.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.