Časopis Madame i u nás

14. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

TITULEK: Časopis Madame i u nás
Exkluzivní ženský měsíčník Madame začne vycházet i v České republice. Na konci března uvede na trh jeho českou edici společnost EVW Aleny Wevelsiepové, která je držitelkou licence. Podle jejího vyjádření nemá Madame na českém trhu přímou konkurenci. Originální předloha titulu pochází z Německa, kde se zaměřuje na vyšší cílovou skupinu žen nad 30 let a obsahově pokrývá klasická témata od módy, zdraví, krásy po design, kulturu nebo cestování. Zakládá si ale na náročném zpracování a inzerci luxusních značek. První číslo Madame vyjde v nákladu 27 tis. výtisků, prodávat se bude za 139 Kč, rozsah je naplánovaný na více než 200 stran. Za celostránkovou inzerci klient zaplatí 240 tis. Kč v první třetině časopisu, za pozice na dalších stranách 220 tis. Kč. Šéfredaktorkou časopisu je herečka René Slováčková. Výhradním distributorem bude PNS.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení