Tesco širokosortimentním diskontem

10. 3. 2005 14:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Tesco Stores ČR představila obchodní koncepci na rok 2005. Chce se stát širokosortimentním diskontním řetězcem. Novou obchodní koncepcí chce posílit pozici na českém trhu. Strategický cíl vychází z vize stát se obchodem pro všechny a je zaměřen především na ty zákazníky, kteří při výběru místa nákupu upřednostňují nízké ceny a široký sortiment zboží.
„Tesco bude i nadále nabízet široký sortiment výrobků a služeb, které si zákazníci žádají, navíc však rozšíří nabídku výrobků za nízké ceny. To, že se chceme stát širokosortimentním diskontním řetězcem, jednoduše znamená, že chceme nabízet nejnižší ceny na trhu,“ uvedl Andrew Yaxley, obchodní ředitel společnosti Tesco Stores ČR.
„Jedním ze způsobů, jakým můžeme dosáhnout našeho cíle stát se širokosortimentním diskontem, je zaměřit se na realizaci projektů v oblasti category managementu,“ dodal Andrew Yaxley.
Category management proto tvořil hlavní téma konference, kterou společnost Tesco Stores ČR pro své dodavatele ve středu 9. března 2005 uspořádala.
„Naší snahou je zjednodušit procesy spojené s realizací projektů v oblasti category managementu a sjednotit je tak, aby bylo zavádění nových projektů v této oblasti co nejjednodušší,“ informoval Andrew Yaxley a dodal: „Po konferenci, kde jsme prezentovali naši strategii pro letošní rok, bude následovat řada školení, seminářů a konkrétních jednání s dodavateli, kde bude celý proces zavádění category managementu podrobně vysvětlen.“
Konference zaměřené na category management se zúčastnilo přes 70 největších dodavatelů obchodní sítě Tesco. Mezi řečníky se vedle Andrewa Yaxleyho objevil rovněž Jaroslav Kuchař, jednatel společnosti Incoma Consult a Viliam Trška, SM&I Team Leader společnosti Procter & Gamble RSC. Účastníci konference měli rovněž možnost poslechnout si případové studie ze zahraničí od zástupců irských a britských firem.
„Středeční konference navazuje na sérii seminářů, které jsme pro naše dodavatele uspořádali v minulých letech. Společnými setkáními chceme upevnit dodavatelsko-odběratelské vztahy a najít takové způsoby spolupráce, které by byly přínosné pro všechny zúčastněné strany,“ uvedl Andrew Yaxley a dodal: „S našimi obchodními partnery pracujeme na principu oboustranného vítězství – to, co je přínosné pro ně, by mělo být přínosné i pro nás a naopak. Věříme, že konference o category managementu přinese brzy výsledky, které přinesou pozitiva nejen nám a našim dodavatelům, ale v konečném důsledku se projeví především ve zvýšené spokojenosti našich zákazníků.“
Společnost Tesco Stores ČR vstoupila na český trh v roce 1996 a v současné době provozuje v České republice šest obchodních domů a devatenáct hypermarketů.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.