Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Slovenský list Nový čas vede

Redakce MAM10. 3. 2005

Slovenský deník Sme v lednu zvýšil průměrný denní prodej o 9273 výtisků, a předstihl tak největšího rivala Pravdu. Nejprodávanějším listem v zemi zůstal se značným náskokem Nový čas. Vyplývá to z výsledků auditu sdružení vydavatelů periodického tisku ABC.
Deník Sme, který v posledních měsících zaostával za Pravdou, zvedl průměrný lednový prodej na 80 390 kusů. Pravda v prvním letošním měsíci prodala v průměru 79 720 výtisků, což bylo jen nepatrně méně než v předchozím měsíci. Nový čas, který se v zemi prodává dlouhodobě nejlépe, si udržel s denním prodejem 188 101 výtisk náskok. Za třetí Pravdou následovaly maďarský psaný list Új Szó (25 597) a Národná obroda (12 606 výtisků).
Všechny sledované deníky v lednu prodaly v průměru 386.414 výtisků, což bylo o 9556 více než v předchozím měsíci. Další celostátní deníky Šport a Hospodárske noviny údaje o prodeji sdružení ABC neposkytují.
Vydavatel listů Sme a Új Szó, společnost Petit Press, vydává rovněž síť regionálních deníků Korzár, jichž se v lednu prodalo v průměru 31 768 výtisků.
Mezi celostátními týdeníky vedl v lednu Nový čas pre ženy z dílny stejného vydavatele jako u nejprodávanějšího deníku. Nový čas pre ženy si průměrně koupilo 233 198 lidí, následoval časopis Plus 7 dní (193 972). Na třetí místo se z páté příčky posunul tradiční týdeník Život (158 617), čtvrtá byla Báječná žena (157 445), za níž následovala Eurotelevízia (132 493).
V lednu sledované týdeníky dohromady prodaly v průměru 1 269 018 výtisků, což bylo o 71 210 méně než v prosinci.
Další významné celostátní týdeníky Markíza, Formát, Domino Fórum, Live! a Týždeň údaje o prodeji neposkytují.

×

Jílková se vrací z mateřské, Nova začne vysílat Kotel

Starší článek

Zdržují digitalizaci komerční televize?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více