Slovenský list Nový čas vede
Slovenský deník Sme v lednu zvýšil průměrný denní prodej o 9273 výtisků, a předstihl tak největšího rivala Pravdu. Nejprodávanějším listem v zemi zůstal se značným náskokem Nový čas. Vyplývá to z výsledků auditu sdružení vydavatelů periodického tisku ABC.
Deník Sme, který v posledních měsících zaostával za Pravdou, zvedl průměrný lednový prodej na 80 390 kusů. Pravda v prvním letošním měsíci prodala v průměru 79 720 výtisků, což bylo jen nepatrně méně než v předchozím měsíci. Nový čas, který se v zemi prodává dlouhodobě nejlépe, si udržel s denním prodejem 188 101 výtisk náskok. Za třetí Pravdou následovaly maďarský psaný list Új Szó (25 597) a Národná obroda (12 606 výtisků).
Všechny sledované deníky v lednu prodaly v průměru 386.414 výtisků, což bylo o 9556 více než v předchozím měsíci. Další celostátní deníky Šport a Hospodárske noviny údaje o prodeji sdružení ABC neposkytují.
Vydavatel listů Sme a Új Szó, společnost Petit Press, vydává rovněž síť regionálních deníků Korzár, jichž se v lednu prodalo v průměru 31 768 výtisků.
Mezi celostátními týdeníky vedl v lednu Nový čas pre ženy z dílny stejného vydavatele jako u nejprodávanějšího deníku. Nový čas pre ženy si průměrně koupilo 233 198 lidí, následoval časopis Plus 7 dní (193 972). Na třetí místo se z páté příčky posunul tradiční týdeník Život (158 617), čtvrtá byla Báječná žena (157 445), za níž následovala Eurotelevízia (132 493).
V lednu sledované týdeníky dohromady prodaly v průměru 1 269 018 výtisků, což bylo o 71 210 méně než v prosinci.
Další významné celostátní týdeníky Markíza, Formát, Domino Fórum, Live! a Týždeň údaje o prodeji neposkytují.