Slovenský list Nový čas vede

10. 3. 2005 09:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Slovenský deník Sme v lednu zvýšil průměrný denní prodej o 9273 výtisků, a předstihl tak největšího rivala Pravdu. Nejprodávanějším listem v zemi zůstal se značným náskokem Nový čas. Vyplývá to z výsledků auditu sdružení vydavatelů periodického tisku ABC.
Deník Sme, který v posledních měsících zaostával za Pravdou, zvedl průměrný lednový prodej na 80 390 kusů. Pravda v prvním letošním měsíci prodala v průměru 79 720 výtisků, což bylo jen nepatrně méně než v předchozím měsíci. Nový čas, který se v zemi prodává dlouhodobě nejlépe, si udržel s denním prodejem 188 101 výtisk náskok. Za třetí Pravdou následovaly maďarský psaný list Új Szó (25 597) a Národná obroda (12 606 výtisků).
Všechny sledované deníky v lednu prodaly v průměru 386.414 výtisků, což bylo o 9556 více než v předchozím měsíci. Další celostátní deníky Šport a Hospodárske noviny údaje o prodeji sdružení ABC neposkytují.
Vydavatel listů Sme a Új Szó, společnost Petit Press, vydává rovněž síť regionálních deníků Korzár, jichž se v lednu prodalo v průměru 31 768 výtisků.
Mezi celostátními týdeníky vedl v lednu Nový čas pre ženy z dílny stejného vydavatele jako u nejprodávanějšího deníku. Nový čas pre ženy si průměrně koupilo 233 198 lidí, následoval časopis Plus 7 dní (193 972). Na třetí místo se z páté příčky posunul tradiční týdeník Život (158 617), čtvrtá byla Báječná žena (157 445), za níž následovala Eurotelevízia (132 493).
V lednu sledované týdeníky dohromady prodaly v průměru 1 269 018 výtisků, což bylo o 71 210 méně než v prosinci.
Další významné celostátní týdeníky Markíza, Formát, Domino Fórum, Live! a Týždeň údaje o prodeji neposkytují.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.