Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Hlavní město chce odstranit nepovolenou reklamu podél silnic

Redakce MAM10. 3. 2005

Magistrát chce odstranit reklamní cedule, plakáty a billboardy, které jsou bez svolení úřadů umisťovány podél silnic v hlavním městě. Všechny městské části v úterý na žádost magistrátu zveřejnily na svých úředních deskách výzvu, aby vlastníci nepovolené reklamní plochy zlikvidovali. Pokud tak majitelé neučiní nebo nedoloží povolení k jejich umístění, reklamy nechá město odstranit.
“Situace s reklamou na komunikacích i v jejich okolí je neúnosná. Troufám si říct, že začíná ohrožovat i bezpečnost silničního provozu,” řekl vedoucí pražského odboru dopravy Miroslav Rajchart. Výzvu považuje pouze za první z kroků, které mají vést k vyčištění ulic od nepovolených reklam.
Majitelé reklamních ploch mají na doložení oprávněného umístění reklamy deset dní od zveřejnění výzvy a jsou také povinni nepovolené reklamy odstranit. Pokud přesto nepovolené reklamy v ulicích zůstanou, musí je do dvou týdnů zakrýt a následně zlikvidovat na vlastní náklady vlastník příslušných komunikací. Většina silnic patří hlavnímu městu, jeho vlastnická práva vykonává Technická správa komunikací.
S nepovolenými reklamami se Pražané podle Rajcharta setkávají na každém kroku, ať už jde o plakáty na sloupech a betonových patkách podél silnic nebo velké cedule na křižovatkách. “Ve Vyskočilově ulici v Praze 4 si firmy udělaly reklamní plochu z bezpečnostního zábradlí,” uvedl příklad.
Zákon umožňuje za nepovolené reklamy uložit i poměrně vysoké pokuty, ale podle Rajcharta je velmi problematické dokázat, kdo plochu do ulice postavil. “Prvotní pro nás je město očistit od těchto věcí,” doplnil. S ředitelstvím silnic a dálnic se chce magistrát zaměřit také na nepovolené reklamy v ochranných pásmech městského okruhu.
Přesto magistrát nechce reklamy z města vymýtit úplně. “Nejsme obecně proti reklamám, ale ať jsou umístěny v souladu se zákonem s platnými doklady,” řekl Rajchart.

×

STV v září uvede vlastní sedmnáctidílný seriál

Starší článek

Fortuna znásobí reklamní výdaje, přiblíží se Tipsportu a Sazce

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Marketing

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Sociální síť si získala i díky kauze okolo akcií GameStop pozornost investorů, vybrala od nich 7,8 miliardy korun. Potřebujete něco vysvětlit, jako by…
1. 3. 202126. 2. 2021
Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více