Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

STV v září uvede vlastní sedmnáctidílný seriál

Redakce MAM10. 3. 2005

Slovenská televize po letech chystá vlastní seriál. Bude mít 17 dílů a na obrazovce prvního kanálu by se měl poprvé objevit už letos v září. Jednou z jeho dějových linií má být podle člena vedení STV Branislava Zahradníka pořad Slovensko hledá SuperStar. Dokonce není vyloučené, že si některou z epizodních rolí zahrají někteří z finalistů soutěže.
“Poté, co se v STV uskutečnily reformy, chceme obnovit také klasickou původní tvorbu a začneme právě tímhle rodinným seriálem,” dodal Zahradník, který odmítá zprávy, že bude výlučně o SuperStar. Přirovnává ho spíše k seriálu TV Prima Rodinná pouta, k typu seriálů, které odrážejí současnou dobu. “Mělo by to být něco, co se za poslední léta v STV neuskutečnilo,” řekl.
První část seriálu, který zatím nemá název, by měla televize uvést letos v září. Vysílat se bude jednou týdně, přičemž každá část bude dlouhá přibližně 45 minut. Natáčení je naplánováno na přelom jara a léta. “Teď jsme ve stádiu rozhodování o tom, jakou dějovou linii bude seriál mít a v jakém prostředí se bude odehrávat,” řekl Zahradník, podle něhož je na konkrétní jména ještě brzo.
Režii prý televize patrně svěří režisérovi pořadu Slovensko hledá SuperStar Petrovi Núňezovi. “V případě, že zazní takováto nabídka, určitě ji přijmu,” řekl Núňez. Připravil již rozšířený námět seriálu a také scénář pilotní části. Podle režisérovy představy by hlavní postavou měl být vlastník nahrávacího studia, ve kterém se budou pohybovat reálné postavy ze slovenského showbyznysu, mezi nimi i soutěžící ze SuperStar. “V případě, že se někdo projeví jako dobrý herec a motiv bude možno rozvést, samozřejmě to uděláme,” prozradil o svých plánech Núňez.
Veřejnoprávní televize chce letos do projektu investovat 22 milionů slovenských korun, uvedl Zahradník.

×

Snowboardingová škola pro manažery na iHNed.cz

Starší článek

Hlavní město chce odstranit nepovolenou reklamu podél silnic

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více