Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Akcie německé TV Premiere debutovaly na burze prudkým růstem

Redakce MAM9. 3. 2005

Akcie placené německé televize Premiere vyskočily první den obchodování na frankfurtské burze až o 12 procent. Nejočekávanější nová emise na německém akciovém trhu za poslední roky tak slavila úspěch.
Premiere prodala na burze 42 milionů svých akcií, zhruba polovinu základního jmění, na horní hranici stanoveného rozpětí 24 až 28 eur. Celkově tak televize získala 1,2 miliardy eur. Po středečním růstu kurzu na 31 eur má celá Premiere tržní hodnotu 2,3 miliardy eur.
Premiere uvedla, že by nabízené akcie mohla vzhledem k poptávce prodat 12krát, protože celkový objem poptávky dosáhl 14,5 miliardy eur. Bankéři a analytici říkají, že úspěšný vstup na burzu naznačuje, že němečtí investoři, odstrašení kolapsem technologického trhu Neuer Markt v letech 2000 a 2001, získávají opět důvěru v nové tituly.
Prodej Premiere na burze byl největší primární emisí od loňského června, kdy na trh vstoupila Postbank, banka oddělená od Deutsche Post. Premiere však byla mnohem sledovanější emisí, protože se odehrává v mnohem exponovanějším sektoru akciového trhu.
Premiere vznikla na troskách zhrouceného impéria Kirch Group a první provozní zisk zaznamenala teprve loni. Letos vedení čeká růst tržeb na více než dvojnásobek loňských 919 milionů eur.
Premiere sleduje 8,5 procenta německých domácností a televize má 3,25 milionu zákazníků. Na předních evropských trzích sleduje placenou televizi 15 až 40 procent domácností.

×

Gramofirmám loni klesly tržby

Starší článek

Snowboardingová škola pro manažery na iHNed.cz

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více