Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Zaměstnanci deníku Le Monde schválili navýšení jeho kapitálu

Redakce MAM9. 3. 2005

Zaměstnanci francouzského deníku Le Monde schválili navýšení jeho kapitálu o 65 milionů eur prodejem významných podílů v podniku investorům. Mezi nimi je i skupina Lagardére SA. “Schválilo se to,” uvedla Marie-Beatrice Baudetová, prezidentka zaměstnaneckého holdingu SRM, který je největším akcionářem listu.
Podle plánu, který zaměstnanci schválili, Lagardére zaplatí 25 milionů eur za 15 procent společnosti Le Monde SA. Dalších 25 milionů eur přidá španělská společnost Grupo Prisa, která vydává španělský deník El Pais, a získá tak 12,9 až 14,8 procenta listu. Celé jméno madridského investora zní Promotora de Informaciones SA. Prisa dodala, že investici musí schválit ještě její vedení.
Dozorčí rada vydavatele deníku Le Monde bude zvýšení schvalovat příští týden. Rada doufá, že přizve další investory, kteří by listu přispěli dalšími 15 miliony eur.
Le Monde se podobně jako jiné francouzské deníky dostal pod tlak kvůli klesajícímu nákladu a nižším reklamním příjmům. Le Monde je třetí významný francouzský list, který se za poslední měsíce musel obrátit na soukromé investory. Trend vyvolává v některých okruzích francouzské společnosti obavy o nezávislost francouzského tisku.
V lednu schválil personál deníku Libération, že finančník Edouard de Rothschild převezme 37 procent listu za 20 milionů eur. Průmyslový magnát Serge Dassault loni převzal kontrolu nad deníkem Le Figaro, připomněla agentura AP.

×

Junák změní podobu tří svých časopisů

Starší článek

Ředitel brněnské ČT plánuje personální změny

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více