Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Výstavní plocha českých veletrhů poslední dva roky stagnuje

Redakce MAM8. 3. 2005

Celková výstavní plocha českých veletržních akcí v posledních dvou letech stagnuje. Ustálila se mírně nad hranicí 900 000 metrů čtverečních. Loni se v zemi uskutečnilo 203 veletržních akcí 36 organizátorů. Uvádí to oborová analýza Společenstva organizátorů veletrhů a výstav ČR (SOVA).
Výstavní trh v Česku je podle zprávy z hlediska počtu organizátorů, ale i počtu akcí konsolidovaný. Nejvyšší tržní podíl přes 63 procent měly loni Veletrhy Brno, druhou příčku obsadila Incheba Praha s podílem asi 11,4 procenta a třetí se sedmi procenty skončilo Výstaviště České Budějovice. Zbylí hráči na trhu jsou AC Expo Praha, Exposale, M.I.P. Praha a Eurocentrum Jablonec.
Brněnská veletržní správa loni vedla i v mezinárodních akcích s 82,5 procenty trhu, zbytek připadal na ostatní organizátory. Za loňský rok přišlo do Brna více než 933 000 lidí, nad 200 000 jich hostila ještě Incheba, České Budějovice a Výstavy Litoměřice. Za mezinárodní jsou označovány akce, kde je alespoň pětina vystavovatelů nebo pronajaté plochy zahraniční, případně branami prošla čtyři procenta návštěvníků z ciziny.
Auditem podle SOVA loni prošlo 112 výstav, tedy více než polovina. Tyto akce zaujaly zhruba 695 000 metrů čtverečních plochy, což je téměř o jedno procento více než loni.
Analýzy českého výstavního trhu provádí od roku 1996 agentura Amasia Expo z pověření SOVA. Rozdělení na auditované a bez auditu začala od roku 2002. Společenstvo organizátorů veletrhů ohlásilo, že v oficiálních materiálech bude pracovat právě převážně s údaji auditovaného trhu, který nyní reprezentuje téměř 77 procent oboru výstavnictví v České republice.

×

Na dovolenou do ciziny zřejmě pojedou poprvé čtyři milionů Čechů

Starší článek

Internet kontroluje 70 % rodičů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více