Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

“Oscara” má Pepsi Cola

Redakce MAM8. 3. 2005

Na poli prodeje nealkoholických nápojů svádějí Coca Cola a Pepsi Cola nesmiřitelné souboje, ze kterých podle prodejů zatím vychází vítězně ta první. Jednu palmu vítězství si však Pepsi v souboji se svým věčným rivalem může připsat – na konci února získala odborného “Oscara” za nejrozšířenější product placement (umisťování produktů firem přímo do scénáře) ve filmech v roce 2004. Cenu každoročně uděluje společnost Brandchannel.com, která se profesionálně zabývá problematikou značek.
Další ocenění za dlouhodobou práci s product placementem (PP) získala počítačová firma Apple nebo Audi za nejvyhledávanější PP na internetu.
Pepsi na umisťování svých produktů do dějů filmů vynaložila podle odhadů stovky miliónů dolarů. To by však na vítězství nestačilo, důležitý je i výběr filmů. Nápoje Pepsi se objevily v každém pátém (například Vetřelec versus Predátor nebo Dodgeball) z celkového počtu 37 filmů, které se loni vyšvihly na první příčky amerického žebříčku podle tržeb v kinech.*

×

FT: Nejnespolehlivější auto v USA je Mercedes, nejlepší Hyundai

Starší článek

Evropským médiím chybí ženy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více