Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Mafra zřejmě koupí Óčko

Redakce MAM8. 3. 2005

Mediální skupina Mafra zřejmě nakonec rozšíří své aktivity i o televizní stanici Óčko. Mafra by měla koupit přibližně 80 procent akcií ve společnosti Stanice O, která hudební kabelovou a satelitní televizi provozuje. Snaha rozšířit aktivity Mafry o televizi jsou podle jejího zástupce výsledkem úsilí o vybudování “multimediálního vydavatelství”.
“Požádali jsme radu pro rozhlasové a televizní vysílání o vyslovení předběžného souhlasu s převodem akcií na společnost Mafra Media,” řekl ředitel Óčka Jiří Balvín. To potvrdil i člen představenstva Mafry Roman Latuske s tím, že jednání dále pokračují.
Jednání Óčka a Mafry trvala podle Balvína zhruba půl roku. “Jednání byla nejserioznější. Od začátku byla totiž míněna zcela vážně,” řekl ředitel televize k důvodům, proč si současní majitelé vybrali mediální skupinu Mafra. Balvín nesdělil, kolik bude Mafru vstup do televize stát. “To už bude muset sdělit Mafra,” uvedl.
Stanice Óčko hledala investora delší dobu, a to prý nikoli proto, že by byla ve špatné finanční situaci. “Strategického partnera potřebujeme výhradně kvůli plánovanému přechodu na digitální vysílání,” uvedl loni na podzim předseda představenstva Stanice O Jiří Němeček v časopisu Strategie.
Óčko začalo vysílat pod původním názvem Stanice O v kabelových sítích na podzim 2002; od května loňského roku nekódovaně vysílá i přes satelit Astra.
Mafra na českém trhu dříve působila jako vydavatel deníku Mladá fronta Dnes, postupem času však pod sebe soustředila i vydavatele deníku Lidové noviny, internetový server iDnes.cz a dvě rozhlasové stanice Classic FM a Expresradio; vlastní také dvě tiskárny. Nyní tedy s největší pravděpodobností své aktivity rozšíří i o televizní stanici.
Podle Latuskeho se snaží o vybudování multimediálního vydavatelství několik let. V době nástupu nových technologií by se v něm měly propojit různá média do jednoho, v němž se budou spojovat klasické výstupy novin a internetu s rozhlasovým a televizním vysíláním. “Jestli to bude něco jako vysokorychlostní internet nebo spíše platforma interaktivní digitální televize, ukáže teprve příští vývoj,” sdělil Latuske.

×

V obchodech propukly velikonoční nákupy

Starší článek

SuperSpy jako deník 15. března

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více