Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

VP definitivně městský bulvár

Redakce MAM7. 3. 2005

V nové podobě se v minulém týdnu představil pražský list Večerník Praha, který chce svým relaunchem zabránit dlouhotrvajícímu poklesu čtenosti i prodaného nákladu. Poprvé se tak tento titul oficiálně definoval jako městský bulvár.
Jak již M&M ale dříve informoval, bulvární zaměření Večerníku bylo zřejmé již od loňských letních měsíců, kdy do pozice ředitele vydavatelství Vltava-Labe-Press nastoupil Zoltán Morvai, který dříve pracoval jako ředitel inzerce bulvárního deníku Blesk.
Základem Večerníku Praha jsou 16stránkové noviny, které stojí na čtyřech oblastech: zprávy z Prahy, kriminalita, informace ze showbyznysu a sport. Kromě toho chce deník nabízet i základní politické i nepolitické události z ČR a ze světa. Šéfredaktorem Večerníku Praha je v současnosti Jiří Bigas, který má mj. zkušenosti z bývalého deníku Impuls nebo týdeníku Spy. V souvislosti se změnou layoutu se rozběhla také mediální kampaň, kterou připravila agentura Fabrika.

-Martina Vojtěchovská-

×

Fortuna vypsala tendr na komunikaci

Starší článek

Průzkum: Na velikosti podniku bude záležet i v roce 2010

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Wedo

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více