Lucky Strike se stěhují pod Grey

7. 3. 2005 08:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po 16 letech se musí hamburská agentura KNSK vzdát reklamního rozpočtu na značku cigaret Lucky Strike ve prospěch agenturní sítě Grey (WPP). Tabákový koncern BAT tuto změnu zdůvodnil potřebou lépe se bránit zákazům vůči
klasické reklamě na tabákové výrobky a více kooperovat se zahraničím. Zatímco všechny zahraniční agentury sítě Grey reklamu pro Lucky Strike již dělají, německý Grey se dosud staral pouze o značky Daunhill a Vogue (rovněž BAT). Šéf německého Grey Uli Veigel v oficiální tiskové zprávě říká, že získání nového klienta využijí k návrhu nového agenturního konceptu pro BAT, který bude obsahovat jak kreativu, tak i integrovanou komunikaci značek. Pro KNSK znamená ztráta v Německu oblíbené značky Lucky Strike značnou finanční újmu a oslabení agenturní image.

-mat-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.