Pětina lékařů má internet

1. 3. 2005 12:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tři čtvrtiny praktických lékařů mají ve své ordinaci k dispozici počítač, polovina z nich má zároveň možnost přístupu na internet ze své ordinace. Vyplývá to z výsledků výzkumu společnosti STEM/MARK provedeného v únoru na reprezentativním vzorku 250 praktických lékařů.
Každý den používá počítač ke své práci 69 % praktických lékařů, asi 20 % používá ve své ordinaci denně internet. K prohlížení serverů informujících o dění v oblasti zdravotnictví využívá internet 78 % praktických lékařů, kteří mají ve své ordinaci k dispozici počítač.
Třetina praktických lékařů využívajících internet vyhledává informace důležité pro jejich práci pomocí některého ze serverů specializovaných na zdravotnictví a farmacii. Mezi pravidelnými uživateli internetu se dělí o první místo ve čtenosti servery www.zdravcentra.cz a www.zdravotnictvi.cz (oba jako nejčtenější jmenovalo 10 % lékařů využívajících internet ve své ordinaci).

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.