Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Na Oscarech vydělá kdekdo

Redakce MAM1. 3. 2005

Obrovské zisky pro televize zajišťující přímý přenos, reklama pro výrobce limuzín a především neocenitelná show pro módní návrháře. Ceny Akademie jsou tradičně skvělou příležitostí k propagaci pro celou řadu firem. A to i těch, které s filmem nemají společného vůbec nic.

Oscarový ceremoniál má totiž široký dopad na spotřebitele – a to je pro inzerenty hodnota, kterou nemohou jen tak pominout. Spojení s Oscarem se jim téměř zaručeně vyplatí: příkladem je televizní stanice ABC, patřící koncernu Disney.
Na licenci na přenášení oscarového ceremoniálu vydá každoročně přes dvacet miliónů dolarů. Vydělá však mnohonásobně víc: sledovanost jen v USA pravidelně přesáhne 80 miliónů lidí, další peníze společnosti přitečou za prodaná vysílací práva pro zámoří. V loňském roce se díky vysoké sledovanosti Oscarů společnosti Disney dokonce přechodně zvedla hodnota akcií na 27 dolarů za kus (obvyklá hodnota je asi o dva dolary nižší).

Zvláštní kapitolu tvoří módní branže. “Je téměř jisté, že hned v následujícím týdnu zachytí rostoucí poptávku módní dům Valentino a především značka Guy Laroche,” tvrdí módní expert Tom Julian. Žlutou toaletou od Valentina oslnila vítězná Cate Blanchettová, tmavou róbu Laroche zase oblékla Hilary Swanková. “Není lepší reklama než obléknout oscarové vítězky,” uvedl Julian na stránce oscar.com.

Podobně výnosná je spolupráce s hvězdami i pro značku Cadillac, jejíž limuzíny celebrity tradičně přivážejí před Kodak Theatre a jejichž reklama se dlouho dopředu objevuje i na oficiálních webových stránkách Akademie.

HN, čtk, 1. 3. 2005

×

Nový šéfredaktor Radiožurnálu: Nechystám žádné revoluce

Starší článek

Skupina GfK ČR loni zvýšila obrat

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více