Veletrhy Brno hostí 140 firem z oboru gastronomie a hotelnictví

1. 3. 2005 08:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na brněnském výstavišti bude za účasti 140 firem zahájen druhý mezinárodní veletrh gastronomie, veřejného stravování a hotelových služeb G+H. V zaplněném pavilónu A budou vystavovat podniky ze šesti zemí na ploše zhruba 4000 čtverečních metrů.
Pořadatelé očekávají nejméně 6000 odborných návštěvníků, pro něž připravili nabídky dodavatelé potravin i nápojů, ale rovněž i zařízení pro gastronomické a hotelové provozovny. Velkou expozici připravil i Státní zemědělský intervenční fond.
V degustační zóně bude možno ochutnat i vítězné vzorky ze soutěže Grand Prix Vinex. Součástí veletrhů je i soutěž Gastro Junior Brno, které se letos zúčastní 86 studentů ze 49 odborných škol z ČR a Slovenska.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.