Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Konkurence viní Info Radio z nelegálního vysílání

Redakce MAM1. 3. 2005

Rádio Limonádový Joe tvrdí, že konkurenční Info Radio vysílá již měsíc nelegálně. Zástupci Info Radia s tím však nesouhlasí. Městský soud v Praze loni v prosinci zrušil rozhodnutí Rady pro rozhlasové a televizní vysílání o udělení licence Info Radiu a výrok soudu nabyl právní moci 28. ledna.
Tendru na rozhlasovou licenci se zúčastnilo i Rádio Limonádový Joe a neuspělo. Stanice se poté obrátila na soud, který rozhodnutí rady o udělení licence zrušil a celou věc vrátil radě k dalšímu jednání. Podle Miroslava Pýchy z Rádia Limonádový Joe soud o rozsudku informoval nejen radu, ale i provozovatele stanice, za níž stojí šéf rozhlasových stanic Frekvence 1 a Evropa 2 Michel Fleischmann. “Stanice tedy vědomě provozuje vysílání bez platné licence, a to po dobu delší než jeden měsíc,” sdělil Pýcha.
“Vysíláme na základě platné licence, kterou jsme získali v řádném výběrovém řízení,” reagoval Richard Klatovský za Info Radio. Obvinění z nelegálnosti považuje za nesmyslné. Podle něj stanice čeká na vyjádření rady, neboť je to jediný orgán, který jim může ohledně licence něco sdělovat.
Rada proti rozsudku pražského městského soudu podala ihned stížnost. Místopředseda rady Jiří Šenkýř řekl, že považuje záležitost za stále otevřenou. “Předpokládám, že se tím budeme zabývat na dalším jednání rady za dva týdny,” uvedl.

×

Skupina GfK ČR loni zvýšila obrat

Starší článek

Nejobdivovanější je General Electric

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více