Skupina GfK ČR loni zvýšila obrat

1. 3. 2005 08:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Skupině GfK ČR, která se zabývá výzkumem trhu a veřejného mínění, v loňském roce podle předběžných výsledků vzrostl obrat meziročně o 20 milionů korun na více než 320 milionů korun. Loňský hospodářský výsledek vedení skupiny GfK ČR nezveřejnilo. Do skupiny GfK ČR patří společnosti GfK Praha, Incoma Research a Incoma Consult.
„Ziskově to byl pro skupinu velmi úspěšný rok. Dále se zkvalitnilo produktové portfolio a omezily se projekty s nižší přidanou hodnotou a z ní vyplývající nižší rentabilitou. Zredukovány byly méně efektivní vlastní projekty a produkty, které si přímo nebo okrajově konkurovaly uvnitř skupiny v ČR,“ řekl Michal Ševera ze společnosti GfK Praha.
Skupina GfK ČR v loňském roce podle Ševery zaznamenala růst obratu ve všech klíčových segmentech trhu, jako jsou například finanční a pojišťovací služby, regionální výzkum trhu, trh realit, zdravotnický výzkum, telekomunikační trhy či média. Ševera bez dalších podrobností poznamenal, že skupina loni připravovala další akvizice na českém a středoevropském trhu.
GfK ČR je součástí skupiny GfK Group, která je ve svém oboru pátá největší společnost na světě. V 57 zemích světa má více než 130 poboček a zaměstnává zhruba 5500 lidí. V roce 2004 měla GfK Group obrat 671 milionů eur.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.