Bosch Diesel zvolil Marco BBN

29. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Bosch Diesel zvolil Marco BBN
V tendru na dodavatele reklamních služeb pro společnost Bosch Diesel v Jihlavě zvítězila agentura Marco BBN. Jejím prvním úkolem bude návrh a realizace firemní identity a zpracování vizuálů interní komunikace v rámci výrobního závodu v Jihlavě. Výrobní program společnosti Bosch Diesel zahrnuje komponenty automobilové techniky pro divizi dieselových systémů. Marco BBN je členem mezinárodní sítě nezávislých komunikačních agentur BBN International Brand Communication, která se specializuje na B2B komunikaci, branding a zavádění značek na lokální trhy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.