Besip šokuje padesátkou

21. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

04obr_besip.jpg ()


Na sedm set billboardů s motivem přechodu pro chodce a sloganem „Padesátka má smysl“ naváže oddělení ministerstva dopravy Besip 28. března šokujícím spotem na televizi Prima. Text, ve kterém se mimo jiné říká „Otázkou zůstává, kam až musíme zajít, abychom vás o tom (že padesátka má smysl) přesvědčili“ a následuje odhození hereččina těla projíždějícím autem, apeluje podle tvůrčího týmu Besipu a agentury Young & Rubicam na všechny české řidiče, kteří o smyslu zákonem předepsané padesátikilometrové rychlosti v obcích dosud pochybují. Podle koordinátorky pro styk s médii Zuzany Ambrožové přistoupil Besip k šokující formě zobrazení na základě poznatků z Velké Británie a Irska, kde jsou podobně a někdy i ostřeji laděné kampaně velmi účinné. Mediálními agenturami jsou Mediaedge:cia a LifeMedia. Autorem klipu je režisér Jaromír Malý.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení