Na sedm set billboardů s motivem přechodu pro chodce a sloganem „Padesátka má smysl“ naváže oddělení ministerstva dopravy Besip 28. března šokujícím spotem na televizi Prima. Text, ve kterém se mimo jiné říká „Otázkou zůstává, kam až musíme zajít, abychom vás o tom (že padesátka má smysl) přesvědčili“ a následuje odhození hereččina těla projíždějícím autem, apeluje podle tvůrčího týmu Besipu a agentury Young & Rubicam na všechny české řidiče, kteří o smyslu zákonem předepsané padesátikilometrové rychlosti v obcích dosud pochybují. Podle koordinátorky pro styk s médii Zuzany Ambrožové přistoupil Besip k šokující formě zobrazení na základě poznatků z Velké Británie a Irska, kde jsou podobně a někdy i ostřeji laděné kampaně velmi účinné. Mediálními agenturami jsou Mediaedge:cia a LifeMedia. Autorem klipu je režisér Jaromír Malý.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?