Benzina využívá možná poslední chvíle

21. 3. 2005 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Evropská komise má od předminulého týdne 25 dnů na to, aby rozhodla o privatizaci českého Unipetrolu. Stane-li se tak, koupí Unipetrol od státu polská rafinérská jednička PKN Orlen.
K přechodu Unipetrolu pod polského vlastníka by mělo podle marketingového ředitele Benziny a manažera pro komunikaci Unipetrolu Tomáše Zikmunda dojít zřejmě ještě v první polovině tohoto roku. Nakolik tato očekávaná událost ovlivní budoucnost provozovatele čerpacích stanic Benzina, se Zikmund neodvažuje předvídat. Přesto Benzina minulý týden odstartovala imageovou kampaň. Cílem je představit novou náplň této tradiční značky. „O Benzině panuje mýtus předlistopadové, špinavé čerpací stanice bez doplňkového servisu. Skutečnost, že si značku Benzina čeští spotřebitelé vybaví nejčastěji, odpovídá spíše našemu oborovému názvu,“ vysvětluje Zikmund. Krok Benziny, která přichází s novou komunikační strategií půl roku před možným zánikem, zdůvodňují Zikmund a ředitelka reklamní agentury Dorland (realizace kamapně) Lucie Češpivová takto: „Ať budou plány s Benzinou ze strany nového majitele jakékoli, nemůžeme nečinně přihlížet krokům konkurence.“ A k budoucnosti značky Zikmund dodává: „Jsme tradiční českou značkou, což by mohlo být pro Orlen důležitým benefitem. Věřím, že nebudou mít důvod naši značku sprovodit ze světa.“
Kampaň ve formě TV spotů, sponzoringu časomíry, rozhlasových spotů, venkovní reklamy a tiskové inzerce stojí na třech pilířích: upozornit na českou značku s 47letou tradicí a její kvalitní servis, udržet znalost značky a dostat ji do povědomí jako poskytovatele kvalitních pohonných hmot a posunout image směrem k moderní čerpací stanici.
Benzina cílí zejména na řidiče střední a vyšší příjmové skupiny tankující naftu a dále na autodopravce a tranzit. Tomáš Zikmund slibuje i další změny, jimiž Benzina v rámci modernizační strategie prochází, konkrétnější ale s ohledem na konkurenci zatím být nechce.

-Martina Trymlová-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.