Atlas vybral Mindshare

2. 3. 2005 14:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Plánování a nákup médií pro reklamní kampaně internetového portálu Atlas.cz bude v letošním roce zajišťovat mediální agentura Mindshare.
Podle zástupců Atlasu prokázala tato agentura svoji schopnost nejlépe splnit požadavky a specifické potřeby portálu, když vedle nákupních podmínek hrála důležitou roli kvalita research oddělení agentury Mindshare.
Atlas vypsal tendr 16. února. Vedle vítěze se do něj přihlásily i agentury Carat a Initiative Media. Čtvrtá původně avizovaná mediálka mediaedge:cia se do tendru podle jejího výkonného ředitele Jiřího Svobody nepřihlásila.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.