Atlas představil Bezpečný mail

1. 3. 2005 12:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Internetový portál Atlas.cz spustil od 1. března nové poštovní služby pod názvem Bezpečný mail. Hlavní důraz byl kladen především na bezpečnost a ochranu informací. Samozřejmostí pak je nové uživatelské rozhraní a větší kapacita e-mailových schránek. Nová služba bude podpořena masivní reklamní kampaní, která odstartuje v pondělí 7. března. Počítá se s oslovením uživatelů prostřednictvím televize, rádia i tištěných médií. Na přípravě spotu, který demonstruje rozdíl mezi ostatními freemailovými službami a schránkou na Atlas.cz, se pod vedením režiséra Shakira Hafoudha podíleli mimo jiné přední český animátor Jan Krejčíř nebo produkční Jonáš Kábrt. Hudbu ke spotu nahrála kapela Southpaw, se kterou Atlas.cz dlouhodobě spolupracuje.
Samotná služba byla posuzována a konstruována v několika úrovních. „Zaměřili jsme se především na bezpečnost a pohodlí uživatelů. Vidíme zde mnohem větší přínos než v prostém zvyšování virtuálního prostoru e-mailových schránek,“ popsal priority marketingový manažer Atlasu Martin Klofanda.
V oblasti bezpečnosti byly hlavními požadavky bezpečné připojení prostřednictvím protokolu SSL, vylepšení ochrany před viry a spamové filtry. Protokol SSL umožňuje bezpečný přenos informací prostřednictvím internetu, takže se k informacím uživatelů nedostane nepovolaná osoba.
Na základě průzkumu mezi uživateli a pomocí pokročilých výzkumných metod, jako je například oční kamera (viz. M&M č. 8/2005), prošlo změnou rovněž uživatelské rozhraní, které nyní poskytuje důležité informace přehledně přímo na titulní straně e-mailu.
Významnou změnou je práce s vlastními e-maily. Při psaní může uživatel využít pokročilý textový editor, který nabízí široké možnosti formátování textu. Při čtení zpráv pak uživatel ocení unikátní náhledy zpráv při procházení doručené pošty nebo ICQ notifikaci odesilatelů.
Příloha v jedné e-mailové zprávě může činit až 10 MB. Uživatelé si tak mohou posílat fotografie ve vysokém rozlišení, audionahrávky nebo videosoubory. Celková kapacita e-mailové schránky bude uživatelům po aktivaci prostřednictvím SMS zprávy zvýšena na 300MB. Těm, pro které tato kapacita nebude dostatečná, je Atlas.cz připraven na základě požadavku zaslaného na technickou podporu, zvýšit kapacitu na 1GB i více. Ke standardnímu vybavení Bezpečného mailu patří protokoly POP3 a ve freemailových službách IMAP4.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.