Podíl internetového prodeje na tržbách v USA dosáhl 2 %

25. 2. 2005 09:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Maloobchodní tržby z prodeje prostřednictvím internetu ve Spojených státech se v posledním čtvrtletí loňského roku zvýšily proti předchozímu čtvrtletí o 4,7 procenta na 18,42 miliardy dolarů. Jejich podíl na celkových maloobchodních tržbách v zemi tak dosáhl rekordních dvou procent. Oznámilo to americké ministerstvo obchodu.
V meziročním srovnání internetové tržby stouply o 22,1 procenta, zatímco celkové maloobchodní tržby vzrostly o 8,2 procenta. Tržby z prodeje prostřednictvím internetu se postupně zvyšují od roku 1999, kdy je americká vláda začala zveřejňovat.
Údaje o elektronických nákupech zahrnují prodej zboží a služeb dojednaný přes internet. Jeho součástí však nejsou internetové cestovní služby, prodej jízdenek a letenek a služby finančních makléřů a obchodníků, napsala agentura Reuters.
V České republice podle odhadu největší tuzemské skupiny internetových obchodů Internet Mall lidé loni prostřednictvím internetu utratili přes pět miliard korun, což je zhruba o dvě pětiny více než v roce 2003.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení