Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Po 5 měsících klesl čas věnovaný televizi

Redakce MAM28. 2. 2005

Po pěti měsících klesl čas, který lidé denně věnovali sledování televize. V lednu strávili diváci před obrazovkami čtyři hodiny a osm minut denně, což je o dvě minuty méně než v prosinci. Naopak v hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 se na televizní programy dívali hodinu a 46 minut, tedy o minutu více než o měsíc dříve. Vyplývá to z měsíční zprávy Asociace televizních organizací sestavené na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Pokles celodenní sledovanosti odpovídá tradičnímu celoročnímu trendu, kdy se čas strávený před televizory zvyšuje od léta do zimy a poté opět začne klesat. Loni přišel obrat ve sledovanosti v únoru, čas strávený před obrazovkami se pak stále až do července snižoval; od té doby postupně až do prosince naopak vzrůstal.
Co se týče sledovanosti v hlavním večerním čase, lidé věnovali televiznímu programu o minutu více; mezi 19:00 a 23:00 tak strávili u televizorů 44,2 procenta svého času. V lednu se přitom lidé dívali na televizi o tři minuty denně méně než ve stejném období před rokem; večerní čas před televizí se snížil o minutu.
Při srovnání měsíčního podílu celoplošných televizí na celodenní sledovanosti si polepšily oba programy ČT, naopak Nova a Prima si oproti prosinci pohoršily. ČT1 stoupl podíl na 21,5 z 20,9 procenta, ČT2 pak na 7,5 z 7,1 procenta. Nova zaznamenala pokles o tři desetiny bodu a její podíl činil 44,1 procenta. Primu sledovalo v průměru 21,4 procenta lidí před obrazovkami, což je méně o čtyři desetiny bodu než o měsíc dříve.
Co se týče podílů na sledovanosti v hlavním čase, rovněž si polepšily pouze programy České televize. ČT1 se zvýšil podíl o šest desetin bodu na 21,9 procenta, ČT2 stoupl podíl na 5,9 z 4,9 procenta. Podíl Novy klesl o šest setin a činil 47,6 procenta. Primu sledovalo 20,9 procenta diváků u televizorů, tedy o osm desetin bodu méně než v prosinci.

Podíl televizních kanálů na trhu v lednu 2005 podle ATO – Mediaresearch:
(měsíční podíl (v %) diváků starších 15 let)
ČT1, celý den 21,53, prime time 21,90
ČT2, celý den 7,48, prime time 5,88
Nova, celý den 44,13, prime time 47,58
Prima, celý den 21,43, prime time 20,85
ostatní, celý den 5,44, prime time 3,79

Zavřít reklamu

Televizní neplatiči se mohou vyhnout žalobám

Starší článek

Volbu České Miss v sobotu vidělo 2,8 milionu lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: TV Nova

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.