Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Veletrh Opta navštívilo 5000 osob

Redakce MAM28. 2. 2005

Mezinárodní veletrh oční optiky a oftalmologie Opta zhlédlo za tři dny trvání kolem 5000 osob, tedy o 18 procent více než před rokem. Každý šestý návštěvník přijel z ciziny. Uvádí to závěrečná zpráva Veletrhů Brno.
Letos mělo na brněnském výstavišti expozice 240 firem z 21 zemí světa, tedy o šest procent více než loni. Mírně se zvýšila také výstavní plocha na 4000 metrů čtverečních.
Na letošním 11. ročníku se prezentovali nejvýznamnější výrobci a dodavatelé brýlových obrub, slunečních brýlí, korekčních i kontaktních čoček, stejně jako nejmodernější přístrojové techniky využívané v očních optikách i oftalmologických ordinacích. Podle organizátorů veletrhu výrazně přibylo vystavovatelů ze Slovenska, Dánska, Francie či Itálie.
Návštěvníci přijeli mimo jiné z Turecka, Kypru, Kuvajtu a Islandu. Nárůst zahraniční návštěvnosti svědčí o tom, že po rozšíření Evropské unie se Opta dostala na zcela jinou úroveň, míní vedoucí manažerka veletrhu Věra Menšíková.
Poprvé se na Optě konalo pracovní setkání Komory očních optiků a optometristů Slovenska (KOOS). V budoucích letech se zde pravidelně bude konat sněm KOOS, protože počínaje ročníkem 2006 se toto slovenské profesní sdružení stane oficiálním partnerem veletrhu. Novinkou v areálu Veletrhů Brno je i společná prezentace českých středních a vysokých škol, kde se vyučují obory oční optika a optometrie.
V Česku používají brýle odhadem čtyři miliony až pět milionů lidí, z toho asi 15 procent dětí do 15 let. Každoročně se na domácím trhu prodá kolem 1,5 milionu brýlí, z toho drtivá většina z dovozu. Podle dřívějších odhadů utratí ročně Češi jen za brýle a kontaktní čočky asi tři až čtyři miliardy Kč.

×

Veletrhu Reklama, Polygraf se zúčastní přes 350 vystavovatelů

Starší článek

V USA vznikne nový obchodní gigant

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více