Veletrhu Reklama, Polygraf se zúčastní přes 350 vystavovatelů
Přes 350 vystavovatelů ze 13 zemí se zúčastní veletrhu Reklama, Polygraf, který se od 2. do 4. března uskuteční na pražském Výstavišti, informovala ředitelka veletrhu Monika Hrubalová z pořádající společnosti M.I.P. Group.
Třídenní veletrh nabídne například prezentaci firem, které se zabývají výrobou reklamy, velkoformátovým digitálním tiskem a standardními i netypickými formáty venkovní i interiérové reklamy. Chybět nebudou ani společnosti působící na trhu reklamních a dárkových předmětů či polygrafie, na Výstaviště se chystají i vydavatelské domy. “Na veletrhu jsou zastoupena takřka všechna odborná média,” uvedla Hrubalová.
Na návštěvníky, kteří za vstup zaplatí dvě stokoruny, čeká i řada doprovodných akcí. Diskutovat se bude například na téma etiky a společenské odpovědnosti reklamy, na jiné přednášce pak příklady “zakázané” reklamy představí zástupci Rady pro reklamu. Jedna z diskusí je věnována reklamním fotografiím a fotobankám, představí se i nejzajímavější projekty marketingové a reklamní literatury.
“Připravujeme celkem 37 diskusních panelů,” uvedla Hrubalová. V průběhu akce budou oceněni i vítězové čtyř soutěží, které veletrh podporuje – Kalendáře roku, Hvězdy 3D reklamy, Duhového paprsku a Českého direktu.
Podle odhadu pořadatelů se loni na veletrh přišlo podívat přes 12.000 odborníků, z toho asi 1800 ze zahraničí. Veletrh bude pro veřejnost otevřen každý den od 10:00 do 18:00.