Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Karlovarský žurnál znovu vychází

Redakce MAM28. 2. 2005

Periodikum Karlovarský žurnál, jehož první číslo vyšlo loni v říjnu a po třech měsících kvůli finančním problémům přestalo vycházet, je opět distribuováno do prodejní sítě. Od společnosti Promenáda převzala vydávání žurnálu firma Macware. Žurnál měl být původně týdeník, ale v přechodném období se vrátí k původní čtrnáctidenní periodicitě, informoval šéfredaktor Pavel Chmelík.
O záchranu titulu se pokusil redakční tým. Podle Chmelíka měla situace pouze dvě řešení. “Buď zajistit dostatek financí na další pokračování, nebo od projektu soukromých regionálních novin úplně odejít. Po náročných jednáních s potencionálními partnery a vydavatelem padlo v závěru ledna rozhodnutí, že projekt bude dále pokračovat. Novým vydavatelem se stala firma Macware,” poznamenal Chmelík.
Karlovarský žurnál nechce stát proti někomu, nebo něčemu, uvedl šéfredaktor. Objektivní kritice se ovšem vyhýbat nebude. “Pokusíme se během roku přejít na týdeník podle původních plánů. Vše je závislé pouze na financích. Uvědomujeme si, že na trhu působí dotované městské a krajské noviny. Ty ale nemohou ze své podstaty nabídnout objektivní informace a na to jsou čtenáři citliví,” dodal Chmelík.
Karlovarský žurnál je nyní v Karlovarském kraji ve svém segmentu jedinou konkurencí monopolního vydavatele regionálního tisku, skupiny Vltava-Labe-Press. Právě ta loni v létě převzala konkurenčního vydavatele regionálních týdeníků Západočeské noviny.
Karlovarský žurnál vyšel v loňském roce poprvé v nákladu 5000 kusů. Periodikum mělo být protiváhou k tiskovinám vydávaným například krajským úřadem nebo magistrátem. Právě počínání radnice v některých materiálech žurnál ostře kritizoval. Ředitel Promenády Petr Kulhánek ale odmítl, že by za zastavením vydávání byly jiné než ekonomické důvody.
Podle něj nebyl splněn finanční plán, který by umožnil žurnál vydávat. “Kdybychom vydávání žurnálu nepřerušili, dostali bychom do ztráty a velkých problémů celé vydavatelství,” uvedl Kulhánek.

×

TV Óčko a Volný spustí O3

Starší článek

V internetovém obchodě nakoupil každý šestý Čech

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více