TV Óčko a Volný spustí O3

28. 2. 2005 12:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Spuštění nového hudebního portálu O3 (www.O3.cz) je výsledkem spolupráce portálu Volný.cz a hudební stanice TV Óčko. Jeho cílem je oživení české internetové hudební scény.
„Kvalitní hudební produkce 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, krátké aktuální zprávy či obsáhlé komentáře a recenze, rozhovory či chaty se zajímavými lidmi z hudební branže, hitparády, soutěže – to vše tvoří základ obsahu nového portálu. Díky šíři a pestrosti obsahu se hudební portál O3 bezesporu stane vyhledávaným on-line magazínem všemi uživateli internetu i hudebními fanoušky,“ vypočítává body v nové nabídce Michael Fried, generální ředitel Czech On Line provozující portál a služby pod značkou Volný.
Vysílání Óčka běží na O3 v přímém přenosu jen s několikasekundovým zpožděním a v novém přehrávači. Dalším obohacením je například oblíbená rubrika s aktualitami z právě probíhající soutěže Česko hledá SuperStar, nabídka vyzváněcích melodií na mobil, fotogalerií známých interpretů či pohlednic. Nebudou chybět ani soutěže o nové hudební tituly.
Podle generálního ředitele TV Óčko Jiřího Balvína je třeba využít skutečnost, že se vysokorychlostní internet pomalu stává běžnou součástí života, zejména mladých lidí. „Aby mohli hudební příznivci plně využít všech benefitů, které jim rychlý internet přináší, plánujeme další posílení multimediálního obsahu. Uvažujeme o nabídce hudby ke stažení, on-line přehrávání klipů nebo zpřístupnění archivu hudby a pořadů TV Óčko,“ říká Jiří Balvín.
TV Óčko a Volný jsou dlouhodobými partnery. V minulosti spolupracovali například při produkci první české reality show pod názvem Vyvolená.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.