Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Platit kartou Visa se vyplatí

Redakce MAM28. 2. 2005

Visa Europe oznámila výsledky marketingové kampaně Budoucnost je na Vás, Visa je budoucnost, která byla zaměřena na motivaci držitelů karet k platbám v obchodech a na zvýšení povědomí zákazníků i obchodníků o výhodách elektronických plateb. Propagační kampaň měla výrazný vliv na objem transakcí uskutečněných kartami Visa na českém trhu.
V průběhu kampaně, která běžela od 15. listopadu 2004 do 31. ledna 2005, vzrostl počet transakcí u obchodníků o 38 % v porovnání se stejným obdobím předchozího roku.
Soutěže se mohli zúčastnit držitelé karet Visa vydaných Českou spořitelnou, ČSOB, eBankou, HVB Bank Czech Republic, Komerční bankou, Raiffeisenbank, Volksbank CZ a Živnostenská bankou. Každý, kdo v soutěžním období použil svoji platební kartu Visa/Visa Electron k platbám za nákupy či služby, mohl telefonicky sdělit svoji odpověď na soutěžní otázku „Kolik odpovědí obdržíme v této akci do 31. ledna 2005?“ Výherci byli určeni na základě pořadí, v jakém se jejich tipy blížily správné odpovědi.
První cenu, automobil Toyota Corolla Verso, získala za svůj přesný tip Vlasta Pallová. Další držitelé karet Visa – Pavel Vondrák, Jana Kohoutková a Tomáš Swatzina – vyhráli značkovou sestavu domácího kina. Soutěžící, kteří se umístili na 5. – 304. místě, obdrželi elegantní stolní hodiny.
„Marketingová kampaň se významně podílela na zvýšení počtu transakcí v obchodech a zvýšila též povědomí o výhodách, které placení kartou přináší,“ uvedl Miloslav Kozler, manažer Visa Europe pro Českou republiku. „Platby kartou přináší výhody zákazníkům, obchodníkům a mají pozitivní vliv na celou ekonomiku. Čeští zákazníci začínají brát karty jako samozřejmost, protože placení kartou přímo u obchodníka je rychlejší, pohodlnější a také bezpečnější než vybírání peněz z bankomatu. Na druhé straně obchodníci si uvědomili, že karty jim přinášejí vyšší obraty a nižší náklady spojené s manipulací s hotovostí.“
Kampaň Budoucnost je na Vás, Visa je budoucnost úspěšně navázala na předchozí marketingové projekty, jako například Pojďte s námi do pohádky, James Bond a Visa Takes You Shopping. Vysoká popularita platebních karet souvisí rovněž s tím, že se stále zvyšuje počet terminálů, kde lze kartou zaplatit. K 30. září 2004 bylo v České republice přes 47 000 obchodníků, kteří přijímají karty Visa.

-zem-

×

Porota rozhodla o nejlepším kalendáři

Starší článek

TV Óčko a Volný spustí O3

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více