Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Mitsubishi chystá ofenzivu

Redakce MAM28. 2. 2005

Poté, co 1. listopadu převzala skupina Auto Palace Group (APG) oficiálně distribuci vozů Mitsubishi pro český a slovenský trh, začaly zatím nejrozsáhlejší marketingové aktivity automobilky v těchto dvou regionech. Rozšíření sítě na 21 servisních (z toho 16 i prodejních) míst a následné spuštění rozsáhlé kampaně v dubnu má dva cíle: prodat 1600 vozů a získat 1% podíl na místním trhu. Pro příští rok se počítá s prodejem 1900 vozů.
Mysli globálně, jednej lokálně, prozradil své motto Tim Tozer, od loňského září nový prezident a výkonný ředitel Mitsubishi Motors Europe. O tom, že to s marketingem v ČR a SR myslí vážně, svědčí i fakt, že spot, který bude od dubna propagovat nový model Colt, vznikl v agentuře Felbr, Kristofori & Greif. Adaptaci jsme odmítli. Ten původní spot se nám nelíbil, řekl Jindřich Nevrla, generální ředitel APG. Myslím, že místní lidé vždy vědí o mentalitě a trhu více než kdokoli zvenčí, proto i kreativně dokáží připravit odpovídající spot, podpořil svého nového partnera Tim Tozer. Studiový a opravdu odlišný spot režíroval Filip Renč. Do reklamy se také konečně dostal i kdysi velký hit Tanečnice z Lúčnice slovenské skupiny Elán.*

×

Poslech rádia klesá, cena reklamy stoupá

Starší článek

Porota rozhodla o nejlepším kalendáři

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více