Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Poslech rádia klesá, cena reklamy stoupá

Redakce MAM28. 2. 2005

Největší české mediazastupitelství rozhlasových stanic Media Marketing Services (MMS) změnilo kombinaci rádií v produktu Český výběr. Od 1. března obsahuje 35 regionálních a lokálních stanic, přibudou Černá Hora, Dee Jay, Krokodýl, North Music a Orion. Zároveň bude produkt ochuzen o rádia Hey! Profil, Rubi a Haná. “Na naše místo se dostala Černá Hora, což je rádio majetkově propojeno s MMS, takže vyřazení nemusí souviset pouze se snížením počtu posluchačů Hey! Profil,” reagoval pro M&M Radim Pařízek z Rádií Hey!. “V produktu Český výběr nejsme zařazeni na vlastní žádost, protože jeho výsledný rozklad není pro nás výhodný,” řekla M&M obchodní ředitelka Rádia Haná Hana Tellingerová. Rubi a Haná a také Radio Contact Liberec nemají podepsané exkluzivní smlouvy o zastupování a nabízí je kromě MMS taky RadioNet. Cena za odvysílání 30vteřinového spotu ve všech osmi časových pásmech představuje u Českého výběru 130 300 Kč, což je zvýšení o 16,6 %. Cena za produkt Hit total za 46 stanic zůstává na úrovni 108 700 Kč za spot ve všech osmi pásmech, a to i přes snížení jeho podílu na trhu.
Nový ceník vydal také RadioNet. Stejnojmenný produkt je bohatší o pražské Radio 1 a jeho cena za všech osm časových pásem představuje 55 450 Kč, což je 18,8% navýšení oproti posledním cenám z loňského září. Sporné Country Radio figuruje pouze v cenících MMS. Zvýšení ceny u RadioNetu zhruba koresponduje se zvýšením podílu na trhu poslechovosti (+17 %). Vývoj ceny rozhlasové reklamy neodpovídá poklesu posluchačů. Meziročně jich ubylo 70 tisíc.

-Juraj Gerbery-

×

Mitsubishi chystá ofenzivu

Starší článek

Mitsubishi chystá ofenzivu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více