Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Mitsubishi chystá ofenzivu

Redakce MAM28. 2. 2005

Poté, co 1. listopadu převzala skupina Auto Palace Group (APG) oficiálně distribuci vozů Mitsubishi pro český a slovenský trh, začaly zatím nejrozsáhlejší marketingové aktivity automobilky v těchto dvou regionech. Rozšíření sítě na 21 servisních (z toho 16 i prodejních) míst a následné spuštění rozsáhlé kampaně v dubnu má dva cíle: prodat 1600 vozů a získat 1% podíl na místním trhu. Pro příští rok se počítá s prodejem 1900 vozů.
“Mysli globálně, jednej lokálně,” prozradil M&M své motto Tim Tozer, od loňského září nový prezident a výkonný ředitel Mitsubishi Motors Europe. O tom, že to s marketingem v ČR a SR myslí vážně, svědčí i fakt, že spot, který bude od dubna propagovat nový model Colt, vznikl v agentuře Felbr, Kristofori & Greif. “Adaptaci jsme odmítli. Ten původní spot se nám nelíbil,” řekl Jindřich Nevrla, generální ředitel APG. “Myslím, že místní lidé vždy vědí o mentalitě a trhu více než kdokoli zvenčí, proto i kreativně dokáží připravit odpovídající spot,” podpořil svého nového partnera Tim Tozer. Studiový a opravdu odlišný spot režíroval Filip Renč.
Do reklamy se také konečně dostal i kdysi velký hit “Tanečnice z Lúčnice” slovenské skupiny Elán.

-Martin Picek-

×

Tvujdum.cz bude poskytovat články pro český portál Microsoftu

Starší článek

Poslech rádia klesá, cena reklamy stoupá

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více