Mitsubishi chystá ofenzivu
Poté, co 1. listopadu převzala skupina Auto Palace Group (APG) oficiálně distribuci vozů Mitsubishi pro český a slovenský trh, začaly zatím nejrozsáhlejší marketingové aktivity automobilky v těchto dvou regionech. Rozšíření sítě na 21 servisních (z toho 16 i prodejních) míst a následné spuštění rozsáhlé kampaně v dubnu má dva cíle: prodat 1600 vozů a získat 1% podíl na místním trhu. Pro příští rok se počítá s prodejem 1900 vozů.
“Mysli globálně, jednej lokálně,” prozradil M&M své motto Tim Tozer, od loňského září nový prezident a výkonný ředitel Mitsubishi Motors Europe. O tom, že to s marketingem v ČR a SR myslí vážně, svědčí i fakt, že spot, který bude od dubna propagovat nový model Colt, vznikl v agentuře Felbr, Kristofori & Greif. “Adaptaci jsme odmítli. Ten původní spot se nám nelíbil,” řekl Jindřich Nevrla, generální ředitel APG. “Myslím, že místní lidé vždy vědí o mentalitě a trhu více než kdokoli zvenčí, proto i kreativně dokáží připravit odpovídající spot,” podpořil svého nového partnera Tim Tozer. Studiový a opravdu odlišný spot režíroval Filip Renč.
Do reklamy se také konečně dostal i kdysi velký hit “Tanečnice z Lúčnice” slovenské skupiny Elán.
-Martin Picek-