Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Volbu České Miss v sobotu vidělo 2,8 milionu lidí

Redakce MAM28. 2. 2005

Televizní přenos nové soutěže královny krásy Česká Miss uspořádané bývalou miss Michaelou Maláčovou sledovalo v sobotu večer 2,78 milionu lidí starších 15 let. Z diváků starších patnácti let, kteří v čase přenosu sledovali televizi, si jich volbu miss na Nově nenechalo ujít 64 procent. Informovala o tom mluvčí Novy Veronika Šmítková.
Nově a Maláčové se tak pravděpodobně vyplatilo angažmá mladého herce a muzikanta Vojtěcha Kotka v roli moderátora i „neokoukaných“ muzikantů a tanečníků. Sledovanost tradiční soutěže krásy Miss ČR v posledních letech klesala a loňský 16. ročník sledovalo 2,6 milionu lidí. První ročník nové soutěže přitáhl k obrazovkám o 200 000 diváků více. Sedmnáctý ročník Miss ČR se bude konat za měsíc.
Maláčová byla s podobou večera spokojená, i když jednou vstoupila do Kotkova moderování a mírnila ho v neformálním projevu. Přestože večer počítal s improvizací, televizní přenos se protáhl přibližně o 20 minut. Jak ale dnes potvrdil ČTK David Bártík z agentury Mag Media, která prodává reklamní čas ve vysílání TV Nova, neznamená tento skluz pro televizi žádný problém. „Zadavatelé reklamy vycházejí z dosaženého ratingu, problém by nastal, pokud by skluz byl například dvouhodinový,“ uvedl.
První Česká Miss zaujala 27 procent žen ve věku od 15 do 24 let. Mladé ženy v tomto věku, které v sobotu večer sledovaly televizi, zvolily přenos volby miss dokonce z 82 procent. Ve skupině všech diváků od 15 let výše byla sledovanost pořadu 30 procent, podíl na sledovanosti měl v této skupině pořad 67 procent. Závěr pořadu a korunovace nové královny krásy měl podle Šmítkové podíl na sledovanosti 78 procent.
Podle počtu diváků, kteří pořad sledovali, se stala Česká Miss zatím sedmým nejsledovanějším pořadem roku na všech českých televizích kromě zpravodajských pořadů. Sobotní večer byl také zatím nejsledovanějším sobotním hlavním vysílacím časem za všechny české televize kromě novoročního večera. Údaje vyplývají z šetření agentury ATO Media Research.

Zavřít reklamu

Po 5 měsících klesl čas věnovaný televizi

Starší článek

Webové deníčky si píšou tisíce lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Eos

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.