Volbu České Miss v sobotu vidělo 2,8 milionu lidí
Televizní přenos nové soutěže královny krásy Česká Miss uspořádané bývalou miss Michaelou Maláčovou sledovalo v sobotu večer 2,78 milionu lidí starších 15 let. Z diváků starších patnácti let, kteří v čase přenosu sledovali televizi, si jich volbu miss na Nově nenechalo ujít 64 procent. Informovala o tom mluvčí Novy Veronika Šmítková.
Nově a Maláčové se tak pravděpodobně vyplatilo angažmá mladého herce a muzikanta Vojtěcha Kotka v roli moderátora i „neokoukaných“ muzikantů a tanečníků. Sledovanost tradiční soutěže krásy Miss ČR v posledních letech klesala a loňský 16. ročník sledovalo 2,6 milionu lidí. První ročník nové soutěže přitáhl k obrazovkám o 200 000 diváků více. Sedmnáctý ročník Miss ČR se bude konat za měsíc.
Maláčová byla s podobou večera spokojená, i když jednou vstoupila do Kotkova moderování a mírnila ho v neformálním projevu. Přestože večer počítal s improvizací, televizní přenos se protáhl přibližně o 20 minut. Jak ale dnes potvrdil ČTK David Bártík z agentury Mag Media, která prodává reklamní čas ve vysílání TV Nova, neznamená tento skluz pro televizi žádný problém. „Zadavatelé reklamy vycházejí z dosaženého ratingu, problém by nastal, pokud by skluz byl například dvouhodinový,“ uvedl.
První Česká Miss zaujala 27 procent žen ve věku od 15 do 24 let. Mladé ženy v tomto věku, které v sobotu večer sledovaly televizi, zvolily přenos volby miss dokonce z 82 procent. Ve skupině všech diváků od 15 let výše byla sledovanost pořadu 30 procent, podíl na sledovanosti měl v této skupině pořad 67 procent. Závěr pořadu a korunovace nové královny krásy měl podle Šmítkové podíl na sledovanosti 78 procent.
Podle počtu diváků, kteří pořad sledovali, se stala Česká Miss zatím sedmým nejsledovanějším pořadem roku na všech českých televizích kromě zpravodajských pořadů. Sobotní večer byl také zatím nejsledovanějším sobotním hlavním vysílacím časem za všechny české televize kromě novoročního večera. Údaje vyplývají z šetření agentury ATO Media Research.
Podobné zprávy


Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu


Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu


Zálohované lahve musí přijít

