Změní Volkswagen název?

14. 12. 2004 10:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší evropská automobilová skupina, jejíž součástí je i česká Škoda Auto, se chce údajně rozloučit se zastřešujícím názvem Volkswagen. Podle nejčtenějšího německého deníku Bild se zvažuje přejmenování například na Auto Union.
Skupina Volkswagen sdružuje německou automobilku stejného jména, dále bavorskou Audi, českou Škodu, španělský Seat a menší výrobce luxusních vozů jako britský Bentley. Cílem přejmenování je podle Bildu snaha zamezit matení pojmů v rámci skupiny.
Název Auto Union by oživoval značku používanou ve 30. letech předchůdcem Audi, proti tomu je však generální ředitel koncernu Bernd Pischetsrieder, uvedl Bild. List podle agentury Reuters nesdělil, odkud své informace získal.
Zprávy Bildu o plánované změně názvu VW ale automobilka odmítla. Mluvčí koncernu v reakci pro agenturu DPA prohlásil: „Není to žádné téma.“

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.