Zlatý Měšec 2004: Nejoblíbenější je Česká pojišťovna

7. 12. 2004 14:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

V soutěží o nejoblíbenější finanční instituci v rámci 2. ročníku ankety Zlatý Měšec 2004 se stala absolutním vítězem Česká pojišťovna. Titul Nejoblíbenější banka roku 2004 obhájila Česká spořitelna, následovaná eBankou a Komerční bankou, která na třetí pozici vystřídala ČSOB.
Na stránkách finančního serveru Měšec.cz (www.mesec.cz) spadajícího do portfolia společnosti Internet Info probíhal od 1. do 30. listopadu 2004 2. ročník soutěže Zlatý Měšec 2004 (http://zlaty.mesec.cz/) o nejoblíbenější finanční instituci.
Pořadí se promíchalo mezi stavebními spořitelnami i penzijními fondy. Nejoblíbenějším penzijním fondem roku 2004 se stal Penzijní fond České pojišťovny, poté co sesadil ING Penzijní fond až na třetí místo za Credit Suisse Life & Pensions penzijní fond. Opět zvítězila Českomoravská stavební spořitelna, ale na druhé místo se propracovala Stavební spořitelna České spořitelny a mezi první tři se poprvé probojovala Raiffeisen stavební spořitelna.
Ve velkém boji se utkaly splátkové společnosti a jen těsně z něj vyšel vítězně Home Credit Finance, který si prohodil místo s GE Capital Multiservis. Velkou splátkovou trojku uzavírá Cetelem ČR.
Mezi leasingovými společnostmi se nejvíce prosadil ŠkoFIN, nejoblíbenější investiční společností se stejně jako v předchozím ročníku stala Investiční společnost ČSOB a RM-Systém vyhrál v kategorii obchodník s cennými papíry, kde se na druhé místo dostal BrokerJet České spořitelny, i přesto že na trh vstoupil teprve nedávno.
„Z výsledků hlasování vyplývá, že se preference klientů finančních institucí za poslední rok výrazně nezměnily. S největší pravděpodobností to lze přisuzovat stabilnímu trhu, na němž v posledním roce nedošlo k nějakému překvapivému vývoji,“ komentuje hlasování Petr Zámečník, šéfredaktor finančního serveru Měšec.cz.
V soutěži Zlatý Měšec 2004 hlasovalo více než 6 tisíc čtenářů. Z hlasujících byli vylosováni výherci hodnotných cen, jako například digitálního fotoaparátu, DVD a dalších dárků poskytnutých partnery soutěže.
Hlavním partnerem letošního ročníku soutěže je Computer.cz, internetový obchod s výpočetní technikou. Dalšími partery soutěže jsou Obchodní dům.cz, Atlas.cz, týdeník Profit a měsíčník Osobní finance.

-red-

Kompletní výsledky soutěže Zlatý Měšec 2004:

Absolutní vítěz:
Česká pojišťovna

Banka:
1. Česká spořitelna
2. eBanka
3. Komerční banka

Pojišťovna
1. Česká pojišťovna
2. Allianz pojišťovna
3. Kooperativa, pojišťovna

Stavební spořitelna
1. Českomoravská stavební spořitelna
2. Stavební spořitelna České spořitelny
3. Raiffeisen stavení spořitelna

Penzijní fond
1. Penzijní fond České pojišťovny
2. Credit Suisse Life & Pensions penzijní fond
3. ING Penzijní fond

Úvěrová společnost
1. Home Credit Finance
2. GE Capital Multiservis
3. Cetelem, ČR

Leasingová společnost
1. ŠkoFIN
2. CAC LEASING
3. ČSOB Leasing

Investiční společnost
1. ČSOB Investiční společnost
2. Investiční společnost České spořitelny
3. ČP Invest

Obchodník s cennými papíry
1. RM-Systém
2. BrokerJet, on-line broker České spořitelny
3. Patria Direct

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.