Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ZenithOptimedia a Starcom spojují nákup

Redakce MAM6. 12. 2004

Mediální agentura ZenithOptimedia bude od ledna příštího roku realizovat mediální nákup společně se sesterskou mediální agenturou Starcom MediaVest Group. Obě agentury náleží do komunikační sítě Publicis. Tento krok je v přímé souvislosti s celosvětovými aktivitami skupiny Publicis. Ta totiž již v září vytvořila management pro evropský trh s cílem posílit pozici jednotlivých mediálních agentur skupiny na trhu. Praktickým přínosem této novinky má být společné využívání skupinových nástrojů a know-how. “Klienti mohou očekávat optimalizaci služeb při zachování nezávislosti ZenithOptimedia Group a Starcom MediaVest Group,” řekl Martin Štěpánek, ředitel pražské Publicis, který dočasně řídí také ZenithOptimedia. Otazník naopak v současnosti visí nad mediálním sdružením MediaView, jež dosud tvoří agentury Médea a Starcom. Ředitel Médey Jaromír Soukup M&M řekl, že Médea smysluplnost tohoto poolu vážně zvažuje.
Ve věci možného rozšíření nákupního poolu Group MindShare Edge skupiny WPP (Mediadge:cia a MindShare) o agenturu MediaCom Praha v důsledku akvizice skupiny Grey se na českém trhu nic nemění a tento pool tak zatím stále tvoří uvedené dvě agentury. Další nákupní sdružení na českém trhu představuje Magna Global (Universal McCann, PanMedia a Initiative Media) a agentura OMD Czech spolupracuje při nákupu médií se společností MediaCom Praha.

-Martina Vojtěchovská-

×

Mediaedge:cia koupila měření

Starší článek

V Číně natočili první erotickou talkshow pro veřejnoprávní televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Ceny SDGs jsou otevřené pro přihlášky, čas je do konce března

Asociace společenské odpovědnosti v letošním roce pořádá již pátý ročník Cen SDGs. Ty oceňují inovativní projekty, jež naplňují globální cíle…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více