Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V říjnu strávili diváci před obrazovkami delší dobu než v září

Redakce MAM2. 12. 2004

V říjnu strávili diváci před televizními obrazovkami v průměru tři hodiny a 33 minut denně. To je o 19 minut více než v září, ale zároveň o dvě minuty méně, než ve stejném období loňského roku. V hlavním večerním čase pak lidé sledovali televizi hodinu a 39 minut denně, což je o osm minut více než v září a stejně jako ve stejném období 2003. Údaje vyplývají z měsíční zprávy o sledovanosti, kterou zveřejnila firma Mediaresearch na stránkách Asociace televizních organizací.
Ve srovnání podílů jednotlivých celoplošných stanic na celodenní sledovanosti si polepšily ČT1 a Nova; Prima a ČT2 si tak pohoršily. Nově vzrostl měsíční podíl na 42,9 z 42,4 procenta, ČT1 pak na 22,4 z 22,2 procenta. Prima zaznamenala pokles podílu na 21,3 z 21,4 procenta. ČT2 sledovalo v průměru 7,2 procenta diváků před televizními obrazovkami, což je o osm desetin bodu méně než v září.
Co se týče podílů na sledovanosti v hlavním večerním čase, polepšila si pouze Nova. Její podíl činil v říjnu 45,9 procenta, což je o 2,6 procenta více než v září. Podíl ČT1 poklesl na 22,4 z 22,5 procenta, Primě se zmenšil podíl o 1,1 procentního bodu a činil 20,7 procenta. ČT2 v průměru sledovalo 6,2 procenta diváků před obrazovkami, což je o 1,5 bodu méně než v předchozím měsíci.

×

Odklon Evropanů od TV k internetu

Starší článek

Daily Mail zvýšil celoroční zisk o čtvrtinu

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy
Foto: Paramount

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Lidé

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou

Od března se do Ranní show Evropy 2 vrací Lucie Černá (dříve Šilhánová). Ve čtvrtek bylo její jméno oficiálně oznámeno ve vysílání rádia.
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více